Nederlandse Vereniging voor Klinische Chemie en Laboratoriumgeneeskunde
Find NVKC on YouTubeFind NVKC on FacebookFind NVKC on Twitter

Laboratoriumonderzoek speelt bij 70% van de diagnoses een sleutelrol


Wij nemen uw bloed serieus!


PPO Database - publicaties

Zoek op naar

 Onderzoekslijnen   Alle projecten   Alle publicaties en voordrachten   Instituten 
Publicatie 7572 Publicatie
Ingevoerd door Prof. dr. R.H.N.(Ron) van Schaik
Hoort bij project Farmacogenetica van tacrolimus, cyclosporine en MMF (Erasmus MC)
Categorie Klinisch: Interne geneeskunde
Trefwoorden
Auteur(s) van der Schaft J(1), van Schaik RH(2,)(3), van den Broek MP(4), Bruijnzeel-Koomen CA(5), de Bruin-Weller MS(5).
Titel Increased liver enzyme levels during azathioprine treatment: beware of concomitant use of proton pump inhibitors.
Tijdschrift Br J Dermatol. 2015 Nov;173(5):1338-9. doi: 10.1111/bjd.14006. Epub 2015 Oct 13.
Pubmed nummer 26139089
Opmerking